mimytheacornelia

Alla inlägg under februari 2011

Av cornelia andersson - 25 februari 2011 15:22

Detta ee bilden jag tog fel!!!

  

GLÖMDE SKRIVA: //CORRE                    på bilden

Av cornelia andersson - 25 februari 2011 15:10

Har fan pizz tråkit! Keewa kom aldrig ner till Tollarpå sen mamma pratar ju fan bah i telefon med pappsen.

 

Ha haft lite kul iaf, jag har redigerat bilder!

 

Vetti fan va jag ska göra. Väntar på att allt ska bli klart så jag kan hjälpa mamma lägga in lite gammla saker för bebisarna (bröstpump, Babyvåg, Babyvakt) på blocket.

 

     

Har gjort en bild till men laddade upp fel så nu pallade jag ej ladde upp den rätta XD

 

 

 

 

Fan va syrran tjabbar hon tror hon ee så jävla cool, men i själva värket ee hon en tönt!!!

 

''DET EE MIN DATA GÅ DÄR IFRÅN INOM 10 SEKUNDER''!!!

 

 

Av cornelia andersson - 25 februari 2011 10:03

Sovit över med sötaste Annie... Va jätte kul men hon hade ej kanalen till tv 11 så jag fick inte se big brother= INTE SE MARTIIIIIIIIIIIIIIIIIN, :'(. Ska kanske träffa Kewwa med Annie. Kul men igår skojade jag med Annie och sa att jag skulle flörta om det å det sa Annie till keww, ATTANS!


Glöm inte att besöka annies blogg: www.sweetinumberone.devote.se   HARE GÖTT, SMÅ IGELKÖTTAR!

Presentation


Hello, välkommen till min blogg. Jag är en häst, hund,katt & kanin galen tjej.

Mina intresse är: ridning, vänner, agility & kaninhoppning.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Av vilken ras ee mina kanin honor?
 Väddur
 Hermelin kanin
 Lejonhuvad
 Miniatyr
 Ölands
 Dalmatiner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards