mimytheacornelia

Alla inlägg under mars 2011

Av cornelia andersson - 21 mars 2011 16:48

   Lessen att jag ej vatt så ''aktiv'' men har helt enkelt inte haft tid...


Jag har börjat rida igen å det e helt fantastiskt, har även fått nya ÄKTA vänner tack vare ridningen, sånna vänner som tar mig för den jag är å ej ''tvingar'' mig att vara som dom...


Ska göra ny header till bloggen då jag saknar Lina Hannah å Black Beauty så mke att jag ej kan ha en header efter dom...


På Onsdag e det ridning som gäller å en fågel viskade i mitt öra att vi kanske ska rida barbacka undra hur det kmr att gå med Seven efter sist jag red honom XD fast då hade jag sadel som tur va... Han sparkade backut tusen gnr (kändes det som) å en gång höll han på att sparka min ridlärarinna :O


Hare gött små söwta igelköttar!!!


See ya!!!


(Bilden e på D-ponny valacken Seven Up som jag än så länge ridit varje Onsdag)...

Av cornelia andersson - 1 mars 2011 13:07

Nu får det fan va nog!, jag ee trött på att folk utnyttjar mig hela jävla tiden, jag ee trött på att folk särbehandlar mig också hela tiden!


Fatta jag har också känslor, jag har alltid behandlat er så jävla väl, men vad får jag tillbaka när jag e med erå en annan vän? jo bitchblikar å ''jaha, som om vi bryr oss'' men när ni ej ee med den andra då an ni va hur trevliga som helst!!!


Säg till mig istället om ni ej vill vara minavänner, för äkta vänner gör ej så!!!

Presentation


Hello, välkommen till min blogg. Jag är en häst, hund,katt & kanin galen tjej.

Mina intresse är: ridning, vänner, agility & kaninhoppning.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Av vilken ras ee mina kanin honor?
 Väddur
 Hermelin kanin
 Lejonhuvad
 Miniatyr
 Ölands
 Dalmatiner

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards