mimytheacornelia

Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

Rubrik saknas

Av cornelia andersson - 1 mars 2011 13:07

Nu får det fan va nog!, jag ee trött på att folk utnyttjar mig hela jävla tiden, jag ee trött på att folk särbehandlar mig också hela tiden!


Fatta jag har också känslor, jag har alltid behandlat er så jävla väl, men vad får jag tillbaka när jag e med erå en annan vän? jo bitchblikar å ''jaha, som om vi bryr oss'' men när ni ej ee med den andra då an ni va hur trevliga som helst!!!


Säg till mig istället om ni ej vill vara minavänner, för äkta vänner gör ej så!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cornelia andersson - 19 april 2011 09:19


  Igår lät jag Töffsen Boy och Thansahnia para sig... Ungarna räknas komma i slutet av Maj. Man kanske ej ska ''beställa'' ungar redan men finns det nån som e intresserad av en liten gullig å förmodligen svart å vit liten kanin bebbe så typ ''kommen...

Av cornelia andersson - 4 april 2011 20:29

Orkar fan inte med mer från er nu!!! E så jävla trött på livet just nu att jag nog kmr bli så jävla osocial så det j e klokt...   Men en sak e ganska rolig xD träslöjdläraren tror alltid att det e nåt fel på mig så han bah: Hur e det idag???, Mår...

Av cornelia andersson - 21 mars 2011 16:48


   Lessen att jag ej vatt så ''aktiv'' men har helt enkelt inte haft tid...   Jag har börjat rida igen å det e helt fantastiskt, har även fått nya ÄKTA vänner tack vare ridningen, sånna vänner som tar mig för den jag är å ej ''tvingar'' mig att ...

Av cornelia andersson - 25 februari 2011 15:22


Detta ee bilden jag tog fel!!!    GLÖMDE SKRIVA: //CORRE                    på bilden ...

Av cornelia andersson - 25 februari 2011 15:10

Har fan pizz tråkit! Keewa kom aldrig ner till Tollarpå sen mamma pratar ju fan bah i telefon med pappsen.   Ha haft lite kul iaf, jag har redigerat bilder!   Vetti fan va jag ska göra. Väntar på att allt ska bli klart så jag kan hjälpa mamma...

Presentation


Hello, välkommen till min blogg. Jag är en häst, hund,katt & kanin galen tjej.

Mina intresse är: ridning, vänner, agility & kaninhoppning.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Av vilken ras ee mina kanin honor?
 Väddur
 Hermelin kanin
 Lejonhuvad
 Miniatyr
 Ölands
 Dalmatiner

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards